Публікації

Показано дописи з жовтня 29, 2024

"Персональні дані пацієнтів = зростання виручки клінік"

Зображення
  🔥 У чому тренд? Розвиток ШІ дає змогу збирати й обробляти значно більшу кількість даних, ніж людина. І в багатьох галузях ШІ впроваджується для того, щоб отримати більше інсайтів. Наприклад, у галузі охорони здоров'я, за даними Всесвітнього економічного форуму , лікарі використовують лише 3% даних про пацієнтів, але з АІ, ймовірно, цей показник можна покращити значно.  Стартап у сфері цифрової охорони здоров'я Regard (який нещодавно залучив $61 млн.), розраховує заощадити лікарям час і підвищити точність діагностики завдяки аналізу даних про стан здоров'я пацієнтів за допомогою ШІ. Сервіс аналізує тисячі точок даних у медичній карті пацієнтів і представляє дані таким чином, щоб лікарям було легше виявляти проблеми зі здоров'ям.  Засновник Regard заявляє, що в кожного лікаря, який працював із Regard, є кейси, коли завдяки сервісу, лікар щось помітив і це змінило підхід до лікування пацієнта. А деякі лікарі після використання Regard взагалі вважають, що не використову...

"Починається новий злет цієї старої теми"

Зображення
1. Схоже, що скоро виникне нова хвиля популярності додатків для ментального здоров'я. Ось тільки аудиторія в них буде нова. І влаштовані вони будуть по-іншому - вже не як "припарки" у вигляді медитацій!  2. Нова аудиторія - це покоління Z, яке стало "найсамотнішим поколінням за всю історію людства". А побудовані вони будуть за принципом "граничної чесності з самим собою", що може забезпечити ШІ, з яким можна поділитися всім, що ти думаєш і відчуваєш, - не боячись, що він про тебе подумає 😉  3. Минула хвиля популярності застосунків для ментального здоров'я народила щонайменше десяток мільярдних стартапів. На новій хвилі можна теж створити свій мільярдний стартап, якщо вчасно зрозуміти, як ці нові застосунки мають бути влаштовані. 🗣 Скоро на каналі  — 🔵  Платна підписка  👉оформи тестовий доступ ❔  Як оформити підписку ?

"Ця проблема є у всіх, але її легко вирішити"

Зображення
 1. Найкраща проблема, яку може розв'язувати стартап, - коли така проблема є у всіх, і її в принципі можна легко розв'язати. Потрібно тільки все правильно організувати і підкласти під це свою платформу. І такі проблеми все ще є! 2. Одна з них — це внутрішня технічна підтримка співробітників компаній. Ну знаєте, заявки із серії «я на щось натиснула, і все згасло» 😉 Здається, що це дрібниці. Але на розбирання з такими «дрібницями» співробітники компаній витрачають по 3-5 годин на місяць - що, звичайно ж, впливає на продуктивність їхньої праці. 3. І тому компанії готові платити тим, хто візьметься ці проблеми швидко вирішувати. Тема виявилася настільки затребуваною, що цей стартап за рік життя підняв уже 32 мільйони доларів інвестицій, маючи при цьому всього 15 компаній-клієнтів. 🗣 Скоро на каналі  — 🔵 Платна підписка 👉оформи тестовий доступ ❔ Як оформити підписку ?