"Динамічні картки товарів - підвищують конверсію на 27%"

🔥У чому тренд? З огляду на постійно зростаючий ринок e-commerce загалом і зростання кількості селерів на маркетплейсах зокрема, очевидно, що триватиме боротьба за конверсію і продавці шукатимуть ефективні інструменти її підвищення, щоб виграти конкуренцію. За дослідженнями стартапу Bloom AI (нещодавно залучив $3,2 млн.) 53% онлайн-покупців дивляться тільки на першу картинку в картці товару. Тому він вирішив зосередиться на ефективності саме цієї візуальної частини. Ідея сервісу проста - він дає змогу синхронізувати ваші картки товарів із різними джерелами візуальних даних про нього, витягуючи фотографії та відео продуктів із кампаній інфлюенсерів, фотооглядів і ваших баз. Отримуючи варіанти зображень, Bloom AI автоматично тестує і розміщує найефективніший контент на вашій картці товарів, тим самим значно підвищуючи конверсію. ❔ Як це застосувати? Робити різні сервіси, що дають змогу онлайн-продавцям збільшувати конверсію завдяки A/B-тестам і знижувати кількість повернень ...