"ШІ - це "бульбашка" чи нова ніша для консалтингу?"

🔥 У чому тренд? Нещодавно FUTURESEARCH опублікував свій підрахунок розподілу виручки OpenAI. У ньому виручка розкладена на такі складові: 👉55% ($1,9 млрд.) - від підписки ChatGPT Plus (7,7 млн. передплатників по $20 на міс.); 👉21% ($714 млн.) - ентерпрайз клієнти ChatGPT (1,2 млн. компаній по $50 на міс.); 👉15% ($510 млн.) - API; 👉8% ($290 млн.) - ChatGPT для команд (980 тис. користувачів по $25/міс.). Дехто зауважив, що такий низький відсоток на API може вказувати на АІ-«бульбашку», оскільки показує, що бізнес поки що дуже мляво використовує AI-продукти в реальних завданнях. Але, можливо, це означає наявність розриву - бізнес поки що не знає, де і як можна використовувати АІ для ефективного вирішення своїх реальних проблем. А подібні розриви - нові ніші. Зокрема, це ніша для консалтингу, де професіонали в галузі ШІ зможуть показати де і як потрібно впроваджувати ШІ. Приклад такого консалтингу - компанія Ex Quanta (нещодавно залучила $8,8 млн.), яка позиц...