Публікації

Показано дописи з жовтня 19, 2024

Професійний фільм-мейкінг.Візуальні ефекти рівня Голлівуду ($4,75M)

Зображення
  "Професійний фільм-мейкінг з обмеженим бюджетом" 🔥 У чому тренд? У деяких галузях ШІ, можливо, ще більше посилить розрив між дрібними і великими гравцями, але найцікавіше буде спостерігати за тими індустріями, де розрив, навпаки, скорочуватиметься. Однією з таких може стати кіноіндустрія.  У кіно деякі технології доступні тільки великим кіновиробникам. Наприклад, технології візуальних ефектів, без яких не обходиться зараз жоден блокбастер, є доволі дорогими, і незалежні студії не можуть дозволити їх у рамках своїх скромних бюджетів, а отже, їм би ніколи не вдалося навіть наблизитися до успіхів великих кіностудій, навіть незважаючи на наявність високих талантів та цікавих сюжетів, - просто сучасний масовий глядач уже має мінімальні вимоги до якості картинки, нижче за які він просто не дивитиметься. Але ШІ може змінити або навіть прибрати цей розрив.  Зокрема, південнокорейський стартап Beeble AI (нещодавно залучив $4,75 млн. за оцінкою $25 млн.) розробив рішення для ві...

Тут ще можна "придумати щось своє!

Зображення
  Адже вам хочеться "придумати щось своє"? 😉 Але не хочеться натрапляти на звичайні в цьому випадку заперечення на кшталт "нема чого винаходити велосипед" або ""все старе придумано до нас, а якщо цього немає, значить, воно не працює". А ось тема, в якій це нове придумати ще поки що можна!  Це маркетплейси, у яких ШІ виступає як істотний учасник процесу - якісно розширюючи потенційну аудиторію або навіть виступаючи третьою рівноправною стороною поряд із замовником і виконавцем. Оскільки ШІ зараз різко і щільно входить у різні сфери нашого життя, такі маркетплейси неодмінно з'являться.  І вони вже з'являються, тому на них потрібно подивитися, щоб отримати поштовх до роздумів у потрібному напрямку. А ось кілька реальних прикладів, відштовхнувшись від яких я навіть придумав один поки що гіпотетичний варіант.  📌 Огляд доступний у нашому телеграм каналі 

Нова механіка, яка тільки почала працювати

Зображення
  У покоління Z з'явилися нові шаблони поведінки, спираючись на які можна створювати нові стартапи. Одна з таких змін - вони готові відкрито ділитися тим, що старше покоління звикло зазвичай приховувати.  Наприклад, молодь готова ділитися з іншими інформацією про те, що, де і за скільки вони купують. А це дало можливість зробити соціальну мережу з цікавою механікою, яка зараз почала злітати в американських університетах.  Павло Дуров колись скопіював одну соцмережу, що стала популярною в американських університетах, і це принесло чудові результати 😉 Чому б тоді ось цей досвід теж не повторити 📌 Огляд доступний у нашому телеграм каналі