Професійний фільм-мейкінг.Візуальні ефекти рівня Голлівуду ($4,75M)
"Професійний фільм-мейкінг з обмеженим бюджетом"
🔥 У чому тренд? У деяких галузях ШІ, можливо, ще більше посилить розрив між дрібними і великими гравцями, але найцікавіше буде спостерігати за тими індустріями, де розрив, навпаки, скорочуватиметься. Однією з таких може стати кіноіндустрія.
У кіно деякі технології доступні тільки великим кіновиробникам. Наприклад, технології візуальних ефектів, без яких не обходиться зараз жоден блокбастер, є доволі дорогими, і незалежні студії не можуть дозволити їх у рамках своїх скромних бюджетів, а отже, їм би ніколи не вдалося навіть наблизитися до успіхів великих кіностудій, навіть незважаючи на наявність високих талантів та цікавих сюжетів, - просто сучасний масовий глядач уже має мінімальні вимоги до якості картинки, нижче за які він просто не дивитиметься. Але ШІ може змінити або навіть прибрати цей розрив.
Зокрема, південнокорейський стартап Beeble AI (нещодавно залучив $4,75 млн. за оцінкою $25 млн.) розробив рішення для віртуального освітлення для кінематографістів і художників з візуальних ефектів, щоб дати можливість незалежним кінематографістам і творцям контенту виробляти першокласні візуальні ефекти голлівудського рівня без величезних бюджетів.
Наразі основний продукт Beeble - SwitchLight Studio - настільний застосунок, який пропонує переосвітлення і композицію у віртуальних середовищах. А тепер стартап переходить до розробки "комплексних віртуальних студій", які дадуть змогу невеликим командам створювати контент на рівні великих голлівудських студій.
На відміну від традиційних компаній, які для візуальних ефектів використовують спеціальні світлодіодні стіни (що дорого) для перенесення віртуальних середовищ у реальний світ, платформа Beeble AI віртуалізує реальних акторів у віртуальному світі. Його модель ШІ автоматично оцифровує 2D-кадри гри актора у фізично точне 3D-представлення. Реконструйований актор у 3D-просторі має точну геометрію і текстури, що дає художникам повну свободу змінювати освітлення, оточення і кути огляду камери. За допомогою всього лише камери телефону користувачі можуть отримати доступ до нескінченної кількості локацій, освітлення та опцій камери, і все це у віртуальному середовищі.
❔ Як це використовувати: робити подібні проєкти для кіноіндустрії, але не тільки. Насправді треба дивитися ніші, в яких АІ-технології можуть зрівняти великих і дрібних гравців і робити необхідні для цього сервіси.