MYAVANA. ШІ для волосся. Яскравий приклад персоналізації за допомогою ШІ.($5,9M)
MYAVANA - робить персоналізовані продукти з догляду за волоссям на базі ШІ. Щойно залучили $5,9M.
В основі бізнес-моделі MYAVANA лежать три окремі стовпи, кожен з яких сприяє її швидкому зростанню і проникненню на ринок:
• Партнерство з роздрібними мережами: Платформа дає змогу таким партнерам, як Ulta та Amazon, стимулювати покупки за допомогою свого рішення Hair RI.
• Рішення на основі споживчих даних: База даних MYAVANA цінна для брендів і науково-дослідних компаній, таких як Unilever і BASF, які шукають дієві відомості про споживачів, щоб поліпшити свої пропозиції.
• Індивідуальний аналіз волосся: MYAVANA пропонує персоналізований аналіз волосся за допомогою своєї технології HairAI, даючи змогу споживачам отримувати індивідуальні рекомендації щодо продуктів, які підходять для їхніх унікальних характеристик волосся.
🔥У чому тренд? Волосся людини так само унікальне, як відбитки пальців. Світовий ринок засобів для догляду за волоссям досягне 113 мільярдів доларів до 2031 року. Тут також є тренд на інтеграцію технологій моніторингу стану здоров'я, адже всі стежать за сном і спортом. Пора стежити й за волоссям.
🗣Ще приклади:
• HairCoSys Limited - мобільний помічник з догляду за волоссям зі штучним інтелектом, який перевіряє волосся і шкіру голови на наявність симптомів випадіння волосся в будь-який час і в будь-якому місці.
• Refilled - стартап, що пропонує діагностику проблеми випадіння волосся в домашніх умовах, а також технології та продукти з відновлення і догляду.
• Sons - ірландська компанія, що займається лікуванням випадіння волосся у чоловіків за передплатою.
❔ Як це застосувати? Розробляйте додатки для онлайн-діагностики та персональних ШІ-рекомендацій з догляду за волоссям і співпрацюйте з магазинами та брендами.