Тут ще можна "придумати щось своє!
Адже вам хочеться "придумати щось своє"? 😉 Але не хочеться натрапляти на звичайні в цьому випадку заперечення на кшталт "нема чого винаходити велосипед" або ""все старе придумано до нас, а якщо цього немає, значить, воно не працює". А ось тема, в якій це нове придумати ще поки що можна!
Це маркетплейси, у яких ШІ виступає як істотний учасник процесу - якісно розширюючи потенційну аудиторію або навіть виступаючи третьою рівноправною стороною поряд із замовником і виконавцем. Оскільки ШІ зараз різко і щільно входить у різні сфери нашого життя, такі маркетплейси неодмінно з'являться.
І вони вже з'являються, тому на них потрібно подивитися, щоб отримати поштовх до роздумів у потрібному напрямку. А ось кілька реальних прикладів, відштовхнувшись від яких я навіть придумав один поки що гіпотетичний варіант.