"Динамічні картки товарів - підвищують конверсію на 27%"
🔥У чому тренд? З огляду на постійно зростаючий ринок e-commerce загалом і зростання кількості селерів на маркетплейсах зокрема, очевидно, що триватиме боротьба за конверсію і продавці шукатимуть ефективні інструменти її підвищення, щоб виграти конкуренцію.
За дослідженнями стартапу Bloom AI (нещодавно залучив $3,2 млн.) 53% онлайн-покупців дивляться тільки на першу картинку в картці товару. Тому він вирішив зосередиться на ефективності саме цієї візуальної частини. Ідея сервісу проста - він дає змогу синхронізувати ваші картки товарів із різними джерелами візуальних даних про нього, витягуючи фотографії та відео продуктів із кампаній інфлюенсерів, фотооглядів і ваших баз.
Отримуючи варіанти зображень, Bloom AI автоматично тестує і розміщує найефективніший контент на вашій картці товарів, тим самим значно підвищуючи конверсію.
❔ Як це застосувати? Робити різні сервіси, що дають змогу онлайн-продавцям збільшувати конверсію завдяки A/B-тестам і знижувати кількість повернень - це можуть бути й різноманітні сервіси, що підвищують ефективність карток товарів, а також віджети для клієнтської підтримки та консультацій з експертами з упровадженням генеративного АІ чи АІ-сервіси аналізу різноманітних даних про поведінку клієнтів та їхніх відгуків.
Ще приклади в галузі підвищення ефективності онлайн-продажів:
- Mason (https://getmason.io/) - сервіс пропонує набір FOMO-віджетів для інтернет-магазинів, які інтегруються на платформі Shopify - це сприяє підвищенню конверсії на 25% і збільшенню середнього чека на 20%;
- Seel (https://www.seel.com/)- рішення для магазинів на Shopify дає змогу додавати віджет, який бере на себе управління поверненнями за невелику плату, що збільшує конверсію на 5%;
- Okendo (https://okendo.io/)- стартап, який створив плагін для Shopify для вбудовування відгуків та іншого призначеного для користувача контенту на сайт, що в два з половиною рази збільшує конверсію і на 15% підвищує середній чек;
- Kleep (https://www.kleep.ai/) - використовує генеративний ШІ для визначення відповідних розмірів одягу, що дає змогу знизити рівень повернень і підвищити конверсію на 15-25%;
- Remark (https://www.withremark.com/)- стартап надає можливість консультуватися з експертами в реальному часі, що допомагає вирішити проблему повернень і підвищити ймовірність покупки.