№71 Тренди тижня | Жовтень 2024 №1

 

1. ШІ-порадник щодо проведення вихідних. Оригінальний маршрут від за рекомендаціями "ШІ-друга"

2. ШІ-вплив на ігри. ШІ-деальний сюжет гри, ШІ-деальний противник, ШІ-деальний симулятор ($1,4M)

3. АІ-фотосесії для меблів. Сфотографуй диван і отримай фотореалістичний інтер'єр за хвилини ($3,5M)

4. Персоналізована лендінг-генерація - максимізація конверсії з мінімізацією вартості залучення ($1,8M)

5. Системи лояльності для покоління Z. Гейміфікація та "розумні" винагороди (€425K)

6. Персональні відгуки. Що замінить маркетинг від блогерів ($400K)

7. Знову АІ-пошук одягу. Рекомендацій у сфері моди залучили $2,8M

8. Центральний хаб управління спільнотами.Допомога в монетизації онлайн-спільноти ($500K)

9. Розумні вендинг машини в офіси. Розумні кафе в офісі з їжею з ресторану ($1M) 10. Бронювання столиків у ресторанах через дзвінки. Зростання ринку ШІ-помічників для приймання дзвінків ($20M)

10. Бронювання столиків у ресторанах через дзвінки. Зростання ринку АІ-помічників для приймання дзвінків ($20M)

👉 Отримати доступ. Безкоштовна підписка на 14 днів


1. ШІ-радник із проведення вихідних


У чому тренд? Молоде покоління зазвичай ігнорує довгі статті та більшою мірою довіряє думкам інфлюенсерів. Якщо якийсь контент надто «важкий» для сприйняття (наприклад, стаття надто довга), то користувачі покоління Z, згідно з дослідженнями, просто читають заголовки й одразу переходять до коментарів, щоб подивитися, що кажуть інші, - тобто завдання визначати істинність і цінність інформації вони залишають своїм однодумцям та інфлюенсерам, яким вони довіряють. Тому до цього покоління потрібен інший підхід у подачі інформації.

Одним із таких підходів може стати створення ШІ-«інфлюенсерів-друзів», здатних давати швидкі та чіткі рекомендації, яких можна дотримуватися одразу. Стартап Bigfoot - агрегатор локальних подій — вирішив слідувати цьому тренду і запустив чат-бота на основі АІ під брендом Littlefoot, який має максимально спростити для користувачів пошук відповідних занять у їхньому районі, відтворивши відчуття спілкування зі «знаючим другом».


Littlefoot за допомогою текстових повідомлень може рекомендувати невеликі розваги на вихідні з урахуванням наявних подій і даних про туристичні місця на платформі Bigfoot і, наприклад, скласти маршрут для запиту «прогулянка з гарними краєвидами, після чого барбекю-ланч неподалік і вечірній концерт ближче до дому», або «культурний тур музеями сучасного мистецтва з наступним уроком живопису і дегустацією вин».


Конкуренцію звичайному ChatGPT проєкт передбачає скласти завдяки підключенню даних вузькоспеціалізованих джерел (різних блогів про подорожі тощо).


Як це використовувати: створювати подібних «ШІ-друзів», які зможуть швидко давати точкові рекомендації щодо ваших товарів і послуг. Важливо тільки, щоб ці рекомендації були дійсно дієвими.


Ви читаєте: 10 головних бізнес-трендів за жовтень 2024 року

 

2. ШІ-вплив на ігри




У чому тренд? ШІ увірвався в багато сфер життя, і хоча поки що він не замінює людину в усьому, але основна причина «революції» все-таки в тому, що він ближчий за поведінкою до людини, ніж будь-який алгоритм. В іграх, імовірно, це може стати дуже корисним, оскільки саме розробники ігор прагнуть максимальної реалістичності сюжету, віртуального простору і поведінки персонажів.

Прогнозується, що через 5-10 років понад 50% ігрового контенту вироблятиметься за допомогою ШІ.


Andreessen Horowitz вірить у цей тренд і, наприклад, днями інвестував у компанію Echo Chunk ($1,4 млн.), яка нещодавно випустила гру Echo Chess (самі вони її позиціонують як шахову головоломку в стилі Wordle, яку, до речі, свого часу купила The New York Times за нерозкриту семизначну суму).


Команда Echo Chess використовує ШІ та дуже швидко і дуже невеликою командою (4 людини) щодня роблять новий контент для своєї гри, що доводить можливості ШІ посилювати винахідливість ігрових дизайнерів.


ШІ-ігри не обов'язково мають бути відеоіграми. Наприклад, проєкт Volley (нещодавно залучив цілих $55 млн.) робить голосові АІ-ігри для розумних голосових платформ (наприклад, для Alexa від Amazon).


У В2В-секторі в цьому АІ-тренді хоче взяти участь проєкт Artificial.Agency (нещодавно залучив $12,5 млн.), який якраз розробляє «рушій поведінки» на базі АІ для ігор, що мають «здаватися по-справжньому живими».


Як це використовувати: ігрова індустрія - величезний ринок, а АІ може дати нові можливості, щоб зайти сюди, роблячи інструменти для розробників (до речі, ви знали, що ринок GamingTech залишається одним з найбільших у світі та, за різними оцінками, його обсяг може доходити до позначки в $3 млрд.?), самі ігри або організовуючи ігрові клуби (до речі, нещодавно проєкт ігрових клубів з симуляторами перегонів «Формула 1» F1 Arcade зібрав понад $125 млн. інвестицій).


Ви читаєте: 10 головних бізнес-трендів за жовтень 2024 року


3. ШІ-фотосесії для меблів




Будь-який бізнес шукає можливості адекватного скорочення витрат ресурсів. Засновники проекту Presti (залучив $3,5 млн.) подумали, що можна скоротити витрати часу і грошей на організацію фотосесій для меблів у реальних інтер'єрах завдяки ШІ. Вони поговорили з 50 потенційними користувачами та підтвердили, що створення візуальних образів продукту в «реальних умовах» - процес, який і справді забирає дуже багато часу і коштує великих грошей, і простого рішення для створення таких інтер'єрних фотографій немає, але водночас такі фотографії справді необхідні для онлайн-продажів.


Тому Presti зрештою пішов у цю нішу, даючи можливість створювати інтер'єрні фото для меблів за допомогою ШІ без необхідності орендувати якісь спеціальні площі та везти туди меблі для реальних зйомок.


У своїй основі Presti використовує Stable Diffusion XL як базову модель. Але вона була перенавчена і налаштована так, щоб вона працювала добре саме із зображеннями меблів. Причому користувачі сервісу можуть створювати не тільки тло, а й додавати аксесуари, наприклад, додати подушки на диван і при цьому ці подушки проектуватимуть реалістичну тінь і матимуть максимально реалістичний вигляд. А в стадії розробки у Presti перебуває можливість змінювати текстури матеріалів на фото, що дасть змогу продавцям, зокрема, тестувати попит на нові зразки.


Як це використовувати: будь-який товар привабливіше для покупця виглядає в «реальних умовах», тому можна створювати подібні сервіси для різних ніш для економії ресурсів продавців при створенні якісних карток товарів.


Ви читаєте: 10 головних бізнес-трендів за жовтень 2024 року
👉 Отримати доступ до всього випуску + архів випусків. Безкоштовна підписка на 14 днів

Популярні дописи з цього блогу

5 мільйонів годин на тиждень, з яких можна зробити стартап

Професійний фільм-мейкінг.Візуальні ефекти рівня Голлівуду ($4,75M)