Як переконати клієнта купити невідомий [твій] продукт?
1. Це питання, яке стоїть перед кожним стартапом. А успіх стартапу повністю визначається тим, чи зумів фаундер знайти спосіб вирішення цієї проблеми.
2. Єдиний спосіб - знайти разом із потенційним клієнтом мінімальне завдання, яке можна вирішити за допомогою твого продукту:
- за мінімальний час
- з мінімальною кількістю зусиль, необхідних для цього від клієнта,
- і мінімальними його втратами в разі того, якщо нічого не вийде.
3. Мета - щоб клієнт погодився на своєму прикладі побачити реальну користь, яку може принести продукт. Після чого вже можна обговорювати порядок і умови того, як можна застосувати продукт у більшому масштабі.
4. Отже, у B2B теж існують мінімальні життєздатні продукти. Тільки вони ось такі.
5. Звідки одразу виникає думка - а може, для початку взагалі не потрібно городити город із великими багатофункціональними платформами? А завжди починати з розробки мінімальних продуктів, що вирішують мінімальні завдання клієнтів з мінімальними необхідними від них зусиллями і мінімальними для них ризиками.
6. І що це може бути за мінімальний продукт у твоєму випадку?
PS А взагалі це чудові критерії вибору ідеї для будь-якого стартапу. Завжди краще починати робити те, що ти можеш зробити за мінімальний час із мінімальними зусиллями та з мінімальними ризиками для себе — щоб подивитися, чи буде від цього кому-небудь користь 😉
🚀 Бери несподівані інсайти та чудові ідеї, з яких можна створювати власні продукти, — з моїх розборів цікавих стартапів у нашому телеграм каналі