Caplena . SaaS для дослідження відгуків
Caplena - B2B SaaS компанія, що спеціалізується на аналізі відгуків для корпоративних клієнтів і дослідницьких агентств.
Caplena залучила $3.3M. Маючи понад 170 клієнтів по всьому світу, Caplena зарекомендувала себе як лідер ринку в Центрально-Європейському регіоні. Компанія розробила продукт, який поєднує в собі власні та сторонні алгоритми генеративного штучного інтелекту для глибокого аналізу відгуків клієнтів, отриманих під час опитувань та онлайн-оглядів.
Їхній продукт перетворює відгуки клієнтів на дієві ідеї. Багатомовна платформа інтегрує та обробляє дані з різних джерел за допомогою API та інтеграцій, об'єднуючи відгуки в єдиний інструмент. Вона автоматично генерує категорії та з високою точністю класифікує дані.
🔥У чому тренд? За останній час ми бачили відразу кілька угод у цьому секторі. Відгуки та їхній аналіз - дуже популярна категорія.
Адже відгуки клієнтів можуть збільшити конверсію на 270%. 92% споживачів вагатимуться, чи купувати товар, якщо немає відгуків від інших покупців. 97% споживачів повідомляють, що відгуки клієнтів, які вони читають, впливають на їхнє рішення про покупку. Споживачі довіряють відгукам клієнтів у 12 разів більше, ніж оглядам виробників.
🗣Ще приклади. Ми нещодавно писали про Yogi , провідну платформу для аналізу споживчих товарів. Сеульський стартап під назвою Indent хоче допомогти підвищити продажі продавцям електронної комерції, надаючи їм можливість запитувати відео-відгуки покупців. На ринку досить багато гравців зі схожими рішеннями, наприклад Vidmonials.
❔ Як це застосувати? Створюйте сервіси для роботи з відгуками та інтегруйте туди простий ШІ для сумаризації. Продавці товарів на маркетплейсах і творці цифрових продуктів постійно стежать за своєю репутацією.