Окрема думка | Trends4U

 

"За двома зайцями поженешся - хоча б одного впіймаєш 😉 "

1. Зазвичай кажуть, що "стартап має займатися чимось одним". Хоча насправді стартап може займатися розробкою одночасно двох продуктів, навіть не розмиваючи свій фокус. Але тільки за однієї умови. 

2. Цей другий продукт має бути внутрішнім - який допомагає розвивати основний продукт. Причому цей внутрішній продукт з часом може стати зовнішнім і основним. Як це сталося з MailChimp, внутрішнім продуктом рекламного агентства, або Slack, внутрішнім продуктом ігрової студії.

3. Найцікавіша і найважливіша фішка в тому, що найчастіше такий внутрішній продукт не можна зробити хорошим - якщо не займатися ним а) для основного продукту і б) у час, що залишився від основного продукту!

4. Тому що це гарантує, що в ньому буде реалізовано те, що від нього реально потрібно. І тільки те, що потрібно, без жодних фантазій типу "а добре б..." -, тому що на це тупо не вистачить часу і сил 😉 

5. Подумав про це, коли писав сьогоднішній огляд у фастфаундері про платформу для ув'язування окремих продуктових метрик у єдину стратегію. Якщо такий продукт створювати суто на забаганках засновників, то його явно довелося б переробляти після перших же пілотів із реальними клієнтами. Набагато краще, якщо таким першим клієнтом стане сам розробник!

6. Вдруге подумав про це теж сьогодні, коли обговорював з одним фаундером архітектуру його продукту... і зрозумів, що кілька-трійко частин бекофісу просто-таки напрошується на виділення в якості окремих поки що (!) внутрішніх продуктів.

7. А у тебе в стартапі випадково не вимальовується внутрішній продукт, який може стати новим MailChimp або Slack? 😉 


🚀 Бери чудові ідеї та фішки для своїх зовнішніх і внутрішніх проєктів - з моїх розборів цікавих стартапів на каналі


✅ 

Популярні дописи з цього блогу

№71 Тренди тижня | Жовтень 2024 №1

5 мільйонів годин на тиждень, з яких можна зробити стартап

Професійний фільм-мейкінг.Візуальні ефекти рівня Голлівуду ($4,75M)