"Чому айфони продаються краще, ніж бігмаки"


 1. А що було б, якби Макдональдс проводив би гучні презентації нових версій своїх бургерів, як Еппл робить це з новими версіями айфонів?

2. Графік зверху - кількість щоквартально проданих айфонів з різкими виплесками в ті квартали, коли Еппл проводив презентації. Як видно, ці виплески тягнули усереднену лінію тренда продажів вгору.

3. Графік знизу - плюс-мінус стабільна виручка Макдональдса з невеликими сезонними коливаннями. З'явилися б у нього після регулярних презентацій аналогічні різкі виплески, що створюють тренд на зростання?

4. Перший плюс таких презентацій - регулярне привернення уваги до себе. Але увагу привертає не сам факт презентації - а те, що на ній оголошують. Щоб презентація була гучною, потрібно оголошувати на них щось цікаве. Причому щоразу. 

5. Звідси другий плюс - щороку потрібно працювати над чимось новим, що виявиться ще гучнішим, ніж минулого року. І це чудовий метод, щоб ініціювати безперервну конкуренцію із самим собою. А не просто добре працювати або поступово поліпшуватися.

6. Жити циклами від презентації до презентації - це, звісно, життя ривками. Однак один автор якось  висловив кумедну теорію, що наші люди можуть перебувати тільки у двох станах - аврал або застій. А щоб бізнес зростав, його потрібно заганяти в стан авралу.

7. І це третій плюс для української специфіки. Адже що таке робота над новими продуктами до чергової презентації, як не розтягнутий у часі аврал. Хоча мені здається, що особливої української специфіки в зміні застоїв і авралів насправді немає 😉 Тому це просто третій плюс.

8. На коли ти призначиш свою першу гучну презентацію? А про що нове і гучне ти на ній заявиш?

🚀 Бери чудові ідеї та фішки для своїх зовнішніх і внутрішніх проєктів - з моїх розборів цікавих стартапів на каналі

Популярні дописи з цього блогу

№71 Тренди тижня | Жовтень 2024 №1

5 мільйонів годин на тиждень, з яких можна зробити стартап

Професійний фільм-мейкінг.Візуальні ефекти рівня Голлівуду ($4,75M)